onsdag 30 december 2009

Onsdag

 Today, vaknade jag knappt, mamma fick tjata upp mig. Stackars människa. Min mamma asså.
Sedan vart det att klä på sig och sminka sig. Till stan och köpte nya grå teamsportia byxor, mina gamla var typ hål i mellan benen.
Sedan bytte jag mitt nitarmband som jag hittat på kappahl. Det var sönder så jag fick ett nytt!
Det blev en runda med till City Gross, där käka vi lunch och jobbade, eller ah mamma jobbade medans jag handlade. Det tog ju typ bara en  halvtimma (Y)
Efter att vi blivit mätta och glada så åkte vi till moster!
Det var lite födelsedagsfirande för min ena kusin, Karolina. Hon fick en väska, och Två tishirtar :)
VI hade också med oss min gamla hoppgunga. Den satte vi upp så Othilia kunde hoppa i den.
Ni skulle sett! Först såg hon ut som vi hittat världens mirakel! Sedan vart hon sur för hon tyckte inte det var så coolt, men när hon väl fattade att hon skulle hoppa så var det skitkul!
Hahah den var iaf jätterolig, men hon var lite trött så hon hoppade inte så länge.
Jag och Wilma lekte med hennes radio bilar och någon lego borg.
Därefter så skulle vi leka kurragömma. Jag behöver bara säga att jag är verkligen bäst på det!.... Eller så är det de som är dåliga på att leta.
Jag gömde mig bakom en gardin! Den var typ assmal så lite utav min kropp måste synts och det putar ju ut mer än den andra gardinen. Ändå så tog det typ fem minuter innan de hittade mig och då med lite hjälp av min moster... Hon sa att hon skämdes  för att dom inte hittat mig (såklart på skoj)
Så jag är världsmästare på kurragömma! HEJJA MIG!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar